سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مانتو اسپرت

اسپرت

کلمه اسپرت یک اصطلاح آمریکایی است، که طراحان مد در سال 1930میلادی کلمه اسپرت را برای لباس هایی که حالت رسمی ندارد انتخاب کردند، ویژگی که باعث معروفیت لباس های اسپرت شد آن است که خانم ها دیگر برای پوشیدن لباس نیاز به کمک خدمتکار  نداشتن،که این ویژگی در آن زمان که برای پوشیدن لباس های رسمی نیاز به وقت زیاد و کمک خدمتکار بود یک مزیت بود.

لباس اسپرت در اروپا

بعد از مدتی کوتاه لباس های اسپرت سر از مغازه های اروپایی در اورد و به عنوان لباس های روزمره یا غیر رسمی استفاده می کردند.در قرن بیست و یکم مدل لباس ها به طور مستقیم از پاریس کپی می شد یا به شدت تحت تاثیر آن ها طراحی می شدند ولی لباس های اسپرت امریکایی یک استثناء بودند و در این قاعده رشد کردند.

کلمه مانتو اسپرت

در ایران برای اولین بار برای لباس های مردانه از کلمه sport استفاده شد. و بعد از مدتی به مانتو های ساده تر و غیر رسمی لقب مانتو اسپرت را دادند

لباس sport لباسی مخصوص برای ورزش بود،مانند دوچرخه سواری که احتیاج به لباس ای با دامن کوتاه تر داشت و در اواخر قرن نوزدهم از این لباس به عنوان لباس غیر رسمی و روزمره مورد استفاده قرار گرفت

فروش مانتو اسپرت

مانتو حجاب با تولید مانتو های اسپرت روز در ایران با تکیه بر طراحان خود می تواند تمامی نیاز شما را براورد کنند. فروش مانتو اسپرت در فروشگاه اینترنتی مانتو حجاب برای شما مشتریان عزیز خدمات را ایجاد کرده ایم که بتوانید بدون محدودیت فاصله برای مغازه مانتو فروشی خود بهترین و بروزترین مانتوها را تهیه کنید.با سفارش محصول خود از فروش مانتو اسپرت در فروشگاه اینترنتی مانتو حجاب بعد از مدت کوتاهی می توانیید محصول خود را دریافت کنید تمامی محصولات فروش مانتو اسپرت در فروشگاه اینترنتی مانتو حجاب ضمانت فروش دارد.